Färg inför färjan

För drygt två år sedan hade jag planer på att färga mig brunhårig. Färg inhandlades men jag kom aldrig till skott med själva färgningen. Idag kände jag att det var dags. Håret mitt har börjat skifta mot en tråkigare ton för varje dag som går och jag hade snart varit gråhårig. Nu blir det dock en ändring med det! Hoppas bara att färgen inte har något speciellt bäst före datum...

Imorn bär det av på kryssning. Ett halvår sen sist så det är väl på tiden att det blir av igen. Skepp och hoj!

Kommentarer
Postat av: Lie

Kul att du är tillbaka!



Menäää, tror faktiskt färgen kan ha det?? Eller?!

Kram och god fortsättning

2010-01-02 @ 00:22:30
URL: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0