2009 var året då jag...

  • gick på 80-talsfest med Adde och såg fantastiskt löjlig ut. Vilket dock inte hindrade mig från utgång i underbara Göteborg. Natten spenderades sovandes på diverse McDonaldsresturanger och spårvagnar.
  • Fick uppleve slutet på Addes och min roommate-era tog slut och han drog till Nyz Zeeland samtidigt som jag stack till Västerås.
  • Och Emelie tog en välbehövlig paus i vintras men tog oss senare i kragen och i somras var det full fart mellan oss igen.
  • besökte Elitloppet för första gången.
  • Fick en efterlängtad chefstjänsta på jobbet.
  • Hade en fantastisk nationaldagsfest!
  • plockade bort resterna av min gamla tandställning
  • Än en gång lyckades ta oss oväntat långt i Citymails fotbollsturnering. En tredjeplats blev resultatet även detta år.
  • var en nosjävel ifrån i sista avdelning för att vinna en storvinst på V64.
  • Hade en skön bara vara semester med Emelie utan några planerade semestrar eller annat tjafs. En dag på Kolmården och en fantastiskt kul weekend i GBG var de planerade aktiviteterna vi han med.
  • somnade i en buske under Vallbybron efter en brutal kväll på Blue moon bar.
  • Sadlade om och började döma som huvuddomare istället.
  • Åt ett kilo grillat kött två kvällar i rad.
  • Var på riktigt makalöst magiskt Coldplay konsert. Helt klart årets höjdpunkt!
  • Upptäckte charmen i både onlinepizza.nu samt att man kunde spela Settlers online.
  • Upptäckte hur sjukt gott det var med rotfrukter i matlagning.
  • Var på min första efterlängtade Green Day konsert. Jag blev inte besviken. Maffigt!
  • Blev galen på Basshunters reklam på Spotyfi
  • fick göra en underbar LM comeback i divsion 1 tack vare att en annan försovit sig.
  • Åkte på något som misstänkt liknade svininfluensan. Jag överlevde!
  • Betade av en Winnerbäckkonsert också
  • Fick en pizza med Jalapeno även fast jag beställde utan.
  • Tappade bort mina betalkort och körkort

 


Kommentarer
Postat av: Denise

Underbara Göteborg saknar dig!!

Kul att du bloggar igen.

Kramar!

2010-01-02 @ 14:38:24
URL: http://denise-mittsakalladeliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0