Why bother...

Jag kan ovilligt erkänna att jag haft en ganska djup svacka senaste tiden. Även om jag gjort framsteg inom vissa områden så har jag saknat en trygghet som jag kände förut.

Man kan säga att jag gav bort tryggheten. Samma trygghet jag några gånger tidigare utan sådana intentioner lurat(?) på mig. Något jag inte är stolt över men det är en lärdom jag hela tiden bär med mig.

Imorgon är det ny vecka och enligt rykten får jag lovande besked på förmiddagen. Jag ska börja söka den efterlängtade tryggheten igen och jag vet var jag ska leta. Jag har fått tips! Då jag vet var jag lämnat min gammla trygghet som jag mådda så bra med vore det inte tråkigt om den kunde leta sig fram igen. Men det är ju inte upp till mig längre...

Jag ger mig ut på jakt och så får vi se var jag hittar den först...

Ikväll bryter vi ihop, laddar om och sen kör vi utav bara helvete!

Imorgon lämnar glädjetåget perrongen, vilka ska med?

Kommentarer
Postat av: Pappa :-)

Du talar i gåtor min son...

2009-05-17 @ 22:05:05
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/
Postat av: sofie

ja vet ja vet !!! =P hahaha lycka till! du måste berätta hur det gick! kram

2009-05-18 @ 10:11:01
URL: http://soffolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0