Trist skit

Jag har spenderat eftermiddagen med att åka upp till Stockholm och vårt huvudkontor för att lämna en bil och hämta en ny dator åt mig. Eftersom jag lämnade bilen där fick jag åka tåg. Det var ganska skönt att bara sitta för sig själv en stund och fundera över hur allting är. Det är nog bra trots allt.

Jag skrev i alla fall ett ganska långt inlägg i mobilen som jag trodde hade laddats upp men det verkar fan inte så. Nu orkar jag inte skriva allt jag skrev i det bara för det.

Adde åkte hem idag så nu är jag själv igen. Dock finns det en möjlighet att det blir bio, det var snack om det för några dagar sen men nu har jag inte hört något.

Jag hade lite ångest för att komma hem då jag visste att det fanns massa skit att diska som jag skjutit på några dagar. Tror ni inte jag då blev överlycklig av att se att Adde hade diskat innan han åkte imorse. Stort av dig! Han skulle ändå åka tidigt. Vilket gör det hela ännu större.

Jag fick åka förbi Valla två gånger idag och jag känner mig tokladdad för lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0