Storchen, Fluff och Dave "pinnen" Fhürong

Imorgon är vi igång igen! För första gången ska vi tre ut och testa västerås tillsammans. Jag har haft många av mina absoluta favoritkvällar med dessa grabbar. Egentligen händer oftast samma sak, vare sig vi är i Halmstad, Varberg, Strängnäs eller någonstans vi inte kommer ihåg.

Vi hade en störtskön streak i Etuna förra våren och sommaren som sedan avslutades med en kunglig roadtrip. Tyvärr har det dött ut lite. Dels för att Dave drog till Uppsala och jag fastnade i mitt förhållande. Imorgon är det återuppståndelsens dag och planenligt kommer det bli Sjöbo och vi kommer kalla varandra det ena och det andra. Just the way we like it!

En bild från en oförglömlig kväll i Etuna förra våren.

                             






Kommentarer
Postat av: Anonym

fastnat i ditt förhållande?

2009-05-22 @ 10:07:27
Postat av: Sara

Vare sig ni är i Halmstad, Varberg, Strängnäs eller LAHOLM! Hahah. Jag är inte ens insatt i skämtet men tycker det är lika kul för det...

2009-05-23 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0