Rubrik

Hemkommen från en lugnare kväll än igår. Något jag kommer vara grymt tacksam för imorgon :)

Kvällen i sig var trevlig men jag hade svårt att festa till det ordentligt och det största problemet stavades pengabrist. Det är intressant när man tar upp sina enda återstående pengar ur fickan och vet att det är allt jag har kvar tills på måndag. Nu är det inte så illa det låter, för pengar finns lite här och där om det skulle behövas. Jag brukar dock vara väldigt mån om att hålla isär mina olika kostnadskonton.

Hade en miljon saker att skriva kändes det som men nu blev det inte så för andra saker blev roligare.

The Rock går som nattfilm på fyran. Vi går och lägger oss till den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0