Oplanerad kväll

Precis hemkommen från heldag i Uppsala och jag har en hel kväll framför mig som jag inte vet vad jag ska göra med? Det har blivit jäkligt mycket äventyr och spontangrejer senaste tiden så det kanske är dags för en lugn vanlig kväll hemma ensam.

Jag har sen barnsben fått lära mig att inget kommer gratis här i livet. Istället har jag levt efter en, du får vad du förtjänar, filosofi.  Sitter man bara still och väntar in att något bra ska hända kommer det antagligen inte ske. Då kommer man slösa bort stora delar av sin tid på ingenting.

Vill du ha något får du skaffa det själv för ingen annan kommer göra det åt dig... Något att tänka på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0