Nu är vi här

Nu är det helg! Det fanns förslag och seriösa tankar på att dricka några öl ikväll med folk från jobbet. Nu blev det inte så utan jag måste tänka lite ekonomiskt plus att Emelie kommer hit och roar mig istället.  

Sen CSN fick klorna i mig och tyckte det var rättvist att jag skulle betala 25 000 bara sådär har jag blivit tvungen till ett mer sparsamt leverne, vilket har tvingat mig att sluta äta dyr mat ute för att istället laga den själv. Detta har fått mig att upptäcka hur kul det är med matlagning och vad man faktiskt kan göra om man bara testar dig fram och inte bara håller sig med den traditionella husmanskosten.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha... Sedär ja.. Matlagning.. Kanske kan lägga upp lite recept här sen ;)

2009-05-20 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0