My man!

Grymt tacksam över Addes uppbackning. Det har varit en riktigt lyckad kväll trots att de vägrade visa fotbollen på Pitchers. De tyckte Speedway var mer passande? What's that about?

Vi har ältat lite och varit lite sorgsna men mest har vi ägnat oss åt annat skojsigt. Det här ska ju inte låta skumt men vi hittade en ny nivå ikväll. Ett nytt djup liksom. Jag vet vissa personer som nu kommer kommentarsbomba om mig och Adde. Vi skiter dock i det och går vidare. Det här ska bli en grym sommar och om bara Adde får ledigt när jag har semester har vi stora planer. Större än jag någonsin kunde gissat innan sommaren :)

Kommentarer
Postat av: David Fhürong

Fnitter

2009-06-02 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0