Mr Almighty

Kul att du äntligen hittade hit :-D

1. Jag vet inte om du syftar på Coldplay eller Green Day som dåliga live. Är det Coldplay får jag helt enkelt stå vid min åsikt och inte hålla med, de är helt jävla fenomenala! Green Day har jag bara sett videos på och de verkar lovande men jag lovar att följa upp i höst när jag sett de på riktigt.

2. Om du går på Sweden Rock Festival när jag ordnar inflyttningsfest så får du helt enkelt skylla dig själv. Du får dock härja fritt bäst fan du vill där nere efter som hela insatsstyrkan kommer behövas här :)

3. Klart som fan det blir humor i en blogg som bygger på en liv vars viktigaste umgänge är med Adde, a.k.a Fluffy, a.k.a pinnen, a.k.a "oj"...

Kul att du hittat hit iaf :)

PS. det kommer komma fler chanser att vända upp och ner på det här ställer

Kommentarer
Postat av: Pappa :-)

Det är ju du som är "OJ"

2009-05-18 @ 23:06:01
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/
Postat av: Almighty

Coldplay vet du vad jag tycker om. Helt enklet keffa!

Green Day kan vara riktigt bra på skiva, men är tok-tråkiga live!



Så va den saken ur världen...

2009-05-20 @ 00:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0