Nya livet på nya stället

Nu ska vi vända om den här bloggen till en positiv blogg. Fylld med sådana där roliga inlägg som man kan kunde läsa för något år sedan.

Ofta behövs det dock något uppslag vilket jag nu, bara för det inte har. Jag tänker varje dag på saker som jag skulle vilja skriva ner. Jag surfar just nu i skrivandets stund in på någon sida för att hitta idéer. Vänta...

7 minuter senare

Vafan, det visar sig vara en ordentlig torka på hela jävla Internet. Ingenting händer någonstans. Inte i vår värld i alla fall. Antar att de världar som finns i Fantasy- och Sci Fi forumen kryllar av spännande händelser. Såsom när rymdpiraterna från Zarbosnubulosan överföll den lilla planet Kirigo.  Oooh sjukt spännande... That's the shit that makes life worth living!

Nästa gång jag tänder till på något ska jag se till att stöta hit och sätta det i tryck så ni alla får uppleva det härligt jag vet att ni saknat i den här bloggen.

Kommentarer
Postat av: A.

hur gar det med bloggandet? lika seg som att svara pa mail! jag uppdaterar ju fan oftare.. skarpning!!!

2009-04-05 @ 03:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0