...

Att tidigare förhållanden har gått åt helvete tar jag helt och hållet ansvar för och den enkla anledningen var att jag inte var mogen helt enkelt.

Nu har jag fan visat att jag är mogen och redo men det uppskattades inte... Jag slutar kasta kärlek där den inte tas emot, trött på det! Den enkla anledningen till det som verkar vara slutet är att jag är värd en bättre tillvaro.

Jag älskar dig verkligen och kommer alltid att göra. Dock älskar jag mig själv alldeles för mycket för att utsätta mig för en tillvaro likt denna. Den här gången var det du som inte var mogen... 

Kommentarer
Postat av: Ekis

Vad är det man läser på din blogg... först är det flytt till grannen (Västmanland) och sen är det privata saker... Hoppas det iaf blir Sundbyholm den 4:e April!

2009-03-08 @ 14:53:28
Postat av: E

you did right..

2009-03-08 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0