Börjar komma i ordning

Jodå, allting kommer iordning som det ska hyfsat snabbt i nya lägenheten och för en gångs skulle har jag själv gett mig på att borra och skruva lite i väggarna. Det har faktiskt renderat i ett lycket resultat och saker hänger snyggt där de ska. Även om jag överlag har trivts som både Adde och Emelie som tidigare rumskamrater/sambos så är det en väldigt skön omställning att få ha sitt eget. Det kan dock tilläggas att det faktiskt är aningens stort och att jag inte i närheten har möbler för att täcka av ytorna på ett normalt sätt... Är det någon som har coola förslag på vad som kan göras med stora ytor så är ni välkomna med idéer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0