Bon Voayage...

Ikväll är det dags för Addes "hejdåfest" för på måndag drar aset till Nya Zeeland. Det är inget stort planerat utan det blir gamla vanliga hänget och sen får vi se vad det leder till. En sista Sjöbo innan internationelt uppehåll tycker jag fanimej är på sin plats...

Annars hoppas jag stenhårt på att jag snart kan få det klart med en lägenhet i Västerås så jag kan flytta dit och acklimatisera mig där istället. Vi hoppas på snabb lösning :)

V75 imorn och den här veckan är jag mer hoppfull än på länge. Tror faktiskt att sjuan sitter imorgon, det är vår tur nu!

Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Japp! Nu ska vi ta dem!

2009-03-06 @ 18:46:33
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0