Träningsmatch

Ikväll har vi spelat träningsmatch mellan Västeråskontoren inför den stora turneringen nästa lördag. Otroligt nog blev det en riktigt skrällseger för Bäckbykontoret mot Citykontoret. 10-5 stod det när vi lade ner matchen.

Dock var det bara träningsmatch och det kan se mycket, mycket mer annorlunda ut när väl turneringen sätter igång.

Normalt sett brukar min starkaste position vara mellan stolparna men idag fick jag konkurens och får nog se mig efter ny sysselsättning. Med tanke på hur jävla dålig min fotbollskondis är så vet jag inte vilken position jag nu ska söka upp?

Kommentarer
Postat av: jonne

Kan jag spela ytterback så borde du klara det.

Gäller bara att byta ofta =P



Skulle det krisa, är det bara att simulera en skada.



// Div. 7

2009-06-17 @ 22:52:47
URL: http://slangens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0