2:a juni

Det här är ett datum som är näst intill magiskt för mig. Jag kan räkna upp flera oförglömliga stunder i mitt liv som infallit den 2:a juni. Den bästa av alla 2:a juni dagar var den förra året. Dagen då jag och berättade för Emelie hur kär jag var i henne. Vi hade haft ett seriös försök några månader innan till att dejta men jag kom direkt från ett förhållande och hade inga riktiga super feelings. Känslorna växte emellertid fram och Emelie var helt underbar då hon gjorde i princip allt för mig och jag kunde inte annat än att inse att hon var den rätta. För exakt ett år sedan bestämde jag mig för att berätta att jag nu också verkligen var kär och ville ha ett förhållande. Detta följdes av en underbar sommar som jag aldrig glömmer.

Nu ser det hela väldigt annorlunda ut och relationen har minst sagt varit stormig och kantats av både det ena och det andra. Vad som händer nu vet ingen... Men 2:a juni kommer alltid förbli vår dag...

Kommentarer
Postat av: Pappa :-)

Fint skrivet!

2009-06-02 @ 22:53:28
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/
Postat av: Sara

Naaw!

29 maj kommer alltid vara våran dag, alltså min och emelies. haha

2009-06-03 @ 09:03:22
Postat av: s

bäst o följa hjärtat

2009-06-03 @ 11:42:42
URL: http://soffolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0