Drygt fyra månader sen sist

De kommer emellanåt en uppsjö med önskningar från alla olika håll och kanter om att bloggen behöver uppdateras och att ni faktiskt saknar mer frekventa inlägg.

Jag har ju definitivt lärt mig att inte lova bot och bättring när det gäller mitt bloggande då jag själv är mycket medveten om mitt problem gällande undermålig uppdatering.

Problemet är att jag emellanåt känner mig ganska tom på saker att berätta för alla intresserade där ute. Händer det ingenting i vardag som jag inte tycker är värt att förmedla så gör jag inte heller det. Jag kommer aldrig stå bakom en blogg innehållande "Det här åt jag till frukost"-inlägg. Oftast hänger de här dåliga perioderna ihop med min dagliga sinnesstämningen vilken jag tror alla känner kan variera. Så när jag känner mig nedstämd är det inget jag automatiskt vill basunera ut till hela allmänheten. Inte för att jag är rädd eller inte vågar stå för det. Utan för att jag är övertygad om att det inte är vad folk vill läsa! Med det inte sagt att vissa av er inte bryr er. För det vet jag att många gör. Istället försöker jag kanalisera ut mina sämre känslor och tankar på mina nära och kära.

Det är i grova drag en sammanfattning om varför jag inte bloggar mer än vad jag gör.

Med detta inte heller sagt att jag varit deppig i fyra månader enbart för att jag inte bloggat. Känns viktigt att poängtera :)

Jag ska i alla fall försöka mig på en summering av 2009 ganska omgående och sen får vi se vad 2010 har att bjuda på i bloggväg. I vilket fall som helst kommer det inte vara prio ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0