Två!

Ord är egentligen överflödiga här. Låten har nu malts i diverse radiokanaler i snart 1,5 år! Även om jag kan förstå om många tröttnat på att höra den jämnt så känns det trots allt som en låt som ingen tycker är dålig.? Det är en odödlig låt på alla dess sett och de som hade lyckats missa Coldplay innan den här släpptes vet nu vad de missat. Hade listan varit "Världens bästa låtar" hade den här lätt varit topp fem då den egentligen kanske är ett bättre stycke musik än vad ettan på den lista är. Att den här låten inte slår ettan beror på att i Coldplay sammanhang har jag en helt annan personlig känsla för min etta.

So, here it is. VIVA LA VIDA!!! (Videon är ganska tråkig så jag skickar upp en livespelning istället)





Kommentarer
Postat av: Lie

ha, nu ska du får höra! JAG TYCKER NÄMLIGEN DEN ÄR DÅLIG!! ;P

2009-09-02 @ 17:00:26
URL: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0