Tankspridd

Ända sedan jag var liten har jag emellanåt varit extremt tankspridd och med det lyckats med en hel del roliga bravader. Några exempel på vad som har hänt är tillexempel fjärrkontroll i kylen och kaffemugg i handfatet...

Idag hände det igen. Jag stod vid spisen och skulle steka korv samt koka makaroner. Lagom till att smöret smält i pannan och det var dags att lägga i korven kände jag att jag inte hade koll på läget. En obehagskänsla som är svår att beskriva. Inte så den ska tas allvarligt men i några sekunder är man lost... När jag precis kände att jag hade tänkt igenom vad som behövdes göra. Alltså, att lägga i korv i pannan. Jag vet att det inte låter svårt men jag var tvungen att fundera... Jo jag börjar hälla i makaroner i stekpannan... Hur fan lyckas man? Det var inte några makaroner heller utan det var nog snarare tillräckligt många för att ha kunnat koka till två personer.

Men men underhållning blev det. Synd att det bara var jag som såg det :)

Kommentarer
Postat av: Pappa :-)

OJ!

2009-04-17 @ 12:20:51
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0