Pårre

Javisst, nu har det varit traditionsenligt påskfirande hemma i Kumla och magen är som som de flesta andras fylld med mat och godis. Vädret är ju numera kick ass och det finns inte mycket att klaga på när man får vara här hemma i värmen på landet och bara ladda om. Min mobil har dessutom varit död sen jag kom hit vilket också bidragit till lite extra lugn och ro.

Det roligaste som hänt senaste veckan är att Adde "Mr hatt 2009" Holmberg kommmer hem en månad tidigare än planerat. Ska bli underbart att få tillbaka lite häng med honom, får se bara hur mycket det blir av den varan då jag bara envisas med att flytta längre och längre bort från mina vänner...

Mitt projekt som jag försöker planera men som jag ser en hel del svårigheter i är en bra inflyttningsfest. Jag vill helt enkelt få dit så många som möjligt av gammla och nya kompisar men som jag tidigare nämnt bor ju alla gamla en bit bort och jag vet hur trixigt det kan vara att rodda sovplats och skjuts m m... Får se hur jag styr upp det här för bästa möjliga resultat. Det var en hejdundrande succé förra året när jag och Adde kirrade partajen men nu är utmaningen ännu större. Mer om den senare...

Nästa helg är det dags för mig att göra entré i något som brukar vara vårens roligaste happening. Nyköpingscuperna :) I år blir det dock tyvärr bara en cup för min del. Trist men bättre än ingenting. Dessutom är inte Hattgrabben med i år heller och det är ju ett avbräck om något...

Kommentarer
Postat av: sofie

ja vi har ju bara väntat i en evighet på din inflyttningsfest =P hahah

2009-04-17 @ 16:40:07
URL: http://soffolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0