Jag har tagit mig i kragen

Någon jäkla bloggexpert på P3 sa häromdagen att en blogg minst ska ha tre inlägg i genomsnitt om dagen. Egentligen kunde jag inte bry mig mindre om åsikter från den typen av "experter" så är det kul med lite läsare och eftersom det faktiskt finns folk som läser vad jag skriver så kanske jag ska ge något tillbaka.

Imorgon är det dags för besiktning utav bilen och jag tror att den går igenom. Det kan vara lite kinkigt med styrlederna men förhoppningsvis ska det vara ok...

Se, nu blev det här inlägget inte så jävla ballt bara för att ni ska ha de så jävla ofta. Men men, nästa gång kanske du tänker på vad du önskar. 

Ses i marshallens skugga :) 

Kommentarer
Postat av: Nissepisse

3 inlägg om dagen?!! Och när har dom tänkt att man ska hinna leva det liv som man sen ska skriva om, om man bara ska sitte och blogga hela dan?:)

2009-04-15 @ 21:55:26
URL: http://nilshenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0