Nu är helgen här

Just nu är det sjukt irriterande för att den här bloggportalen verkar vara något överbelastad. Jag har försökt logga in och skriva i en kvart nu utan att det fungerat. Men då undrar ni hur tusan jag kan skriva nu om jag inte kommer in. Jo men såklart använder jag ju ett worddokument såklart. Så när jag väl kommer att lyckas med att ta mig in så kommer det här bara att klistras in.

Den här helgen har jag verkligen längtat efter. Den har hägrat något fruktansvärt där borta vid horisonten, nu är vi dock äntligen där.

Gårdagskvällen spenderades ihop med Adde och John samt en del öl. Ingen av oss var väl direkt supertaggad utan vårt fokus låg redan på det som komma skall ikväll. Därför blev det aldrig något jättedrag. Vi var först på Raw för att se ett väldigt medelmåttigt rockband som kallades sig Bonafide, Jävligt beigt.

Vi drog ganska snabbt där ifrån och testade Lotus istället. Inte heller det stället skänkte oss någon direkt glädje. Vi stannade ändå till två och gick hem via Subways för att fixa oss lite god nattamat.

Nu sitter vi och peppar oss för ikväll, då ska det bli andra bullar!

Mitt hår har förresten blivit våldtaget så det är inte mycket kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0