Jag vill att något händer

Trots att jag under gårdagen inte kunde få en lugn stund känner jag mig just nu sjukt rastlös när jag istället borde uppskatta långfredagslugnet.

Som sagt, gårdagen var riktigt händelserik. Först var det fullt upp på jobbet och vi kunde inte sluta förens klockan hade passerat sex. Därför fick jag stressa iväg till Smehallen där jag hade lovat att döma en U14 match några dagar innan. Normalt sett är jag alltid jävligt pepp på att döma men utan mat i mig kändes det tungt. Eftersom det var en träningsmatch hade de gjort upp om att spela så långt de hinner och inte bryta efter två perioder. Med det i åtanke försökte jag att inte ta så många utvisningar utan istället låta de få spela så mycket som möjligt. De hann spela 15 effektiva minuter i sista perioden, bra jobbat på 80 minuter.

Efter det var det bara att stressa iväg hem till Adde för det stundade utgång. Kändes helt undebart att få vara på en Harrystorsdag igen och veta att jag inte skulle jobba dagen efter. Jag älskar verkligen trubadurerna på Harrys. De har alltid grym touch på vad som passar att spela och gör det bra.

Även den här kvällen blev riktigt lyckad, jag hade som vanligt med det här gänget skitkul. De sista tequilashotsen kanske inte riktigt var nödvändiga? De har gjort sig påminda idag.

Efter Harrys blev jag sjukt arg på kebebtorget för jag fick aldrig min mat. Jag tror Elina snodde min hamburgare, fast den kunde hon fan vara värd. Inte nog med att jag fortfarande inte fick i mig någon mat blev jag stämplad och fälld ute i gruset utanför.

Kvällen avslutades med att vi lyckades sova fyra stycken i en 105 cm säng.

Kommentarer
Postat av: elina6

den va min! min min min! hahaha. du tar priset för fyllekampen. skitkul kväll som vanligt.. jag fattar inte hur vi lyckas.

2008-03-21 @ 15:11:46
URL: http://elina6.blogg.se
Postat av: elina6

nu ska du bara höra på inspelningarna från natten.. vilken jävla diskussion alltså, helt poänglös.

2008-03-21 @ 15:12:46
URL: http://elina6.blogg.se
Postat av: Freggan

Hahaha just jävlar, jag hade helt glömt bort den där. Fan vad jag vill höra, ge mig nu fan!

2008-03-21 @ 16:40:38
URL: http://kortmengott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0