I do like mondays

Jag har sagt det här en gång för mycket kanske men jobbet vi har är så jäkla toppen och eftersom vi jobbade oss blodiga förra veckan har vi det nu toklugnt istället. Det finns liksom inte så mycket att göra så imorn får vi knalla hem klockan elva vilket ska bli underbart.

En annan rolig händelse från dagen är att jag och Adde var och kollade på lägenhet. Vi var sugna på att hugga den här direkt men vi ska avvakta på en som verkar snäppet bättre. Kruxet är att vi inte vet om vi kan flytta in i den i tid. Så om det skiter sig hoppas vi att den vi såg idag finns kvar.

Jag är lite för trött för att spåna fram något väsentligt att snacka om så jag avslutar här för ikväll...

God natt!

Kommentarer
Postat av: elina6

ska du o adde bli sambos?

2008-03-04 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0