De som förstår

Fan vad jag uppskattar er människor som faktiskt förstår. Ni som försöker se ett steg längre utan att bry er om artificiella fasader. Det är alltid lättare att öppna upp sig och stå för sina åsikter om man slipper bli dömd för sina uttalanden.

Många andra skänker glädje andra dagar men det är ni som kan få den tyngsta av tunga dagar att kännas lite lättare.

Andra lite roligare reflektioner från dagen är att...

... Sollentuna HC är det överlägset skönaste laget jag dömt i år. Man kan fan inte uppträda på ett bättre sätt! Stort jävla plus till ansvariga i den organisation, fler borde se och lära av ert föredömliga agerande.

... Nickar man en boll som varit 20 meter upp i luften och vänt får man jävligt ont i huvudet.

... Edward Scissorhands var en riktigt bra film men som jag aldrig mer kommer klara av titta på.

... Jag har gjort upp planer för att se Juno på bio ytterliggare än gång.

... Imorgon startar ny jobbvecka, fortfarande har jag inte upplevt den där måndagsångesten alla pratar om.

Puss å kram hälsa familjen

Kommentarer
Postat av: elina6

jag borde också se juno. får jag hänga med?

2008-03-03 @ 13:09:06
Postat av: Ee

jag förstår hur du menar:D
Juno in my heart

2008-03-03 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0