Sent sludder...

Fastnade framför Magnus Betnérs "Ingenting är heligt" nu ikväll. Även om han blir för mycket ibland är han riktigt bra och verkar ha förstått ett och annat. Det finns en hel del att lära där.

Intressant är att femman nu på en vecka har sänt samma show tre gånger på typ en vecka. Har de inga andra program. Det känns sjukt pinsamt att en av sveriges största TV-kanaler måste rulla om honom gång på gång.

Nyårsaftonen var i alla fall trevlig. Inte världens drag kanske men det fungerade. Det har överlag blivit ovanligt mycket festande för min del under mellandagarna så nu känner jag mig ganska risig. Jag har en del dokumenterat från gårdagskvällen men just nu kommer jag inte åt bilderna så det får laddas upp senare.

Nu har det gått ytterliggare tio minuter av Betnérs show och det är verkligen bra. Egentligen inget nytt men han har ju fattat. Inte många där ute som har det.

Jag vet att jag är sjukt okonret nu... Känner att jag har massa bra topics på g men vet inte vilken jag ska fokusera på. Det här får bli ett sådant där jättedåligt utfyllnads inlägg i bloggen.

Avslutningsvis kan jag tipsa om en nystartad blogg som min pappa skapade idag. Ska bli intressant och se vad han kan göra med den. stevenssanningar.blogg.se är adressen dit.

Avslutar med att kasta in ett litet Betnérklipp



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0