Man ska inte vänta...

Hade det itne varit för att det blev så sent igår har jag faktiskt skrivit av mig om mina intryck från P3-guldgalan. Men som sagt det blev inte så och nu har jag inte så många tankar kvar angående arrangemanget.

Det man kan konstatera är att det i princip bara är de galer som SVT sänder som man kan titta på. För att bli avbruten av konstanta reklamavbrott är knappast någon höjdare... Public service is the shit!!!

Till er som uppskattar domarbloggandet kommer det ett nytt inlägg imorgon. Då ska jag iväg till Stockholm och döma division 1 mötet mellan Trångsund och Arlanda Wings. Det ska bli grymt kul och jag är laddad till max!

Var det inget mer ni ville så säger jag adjö här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0