Långsam fredag

Eftersom jag den här veckan har suttit fast ute hos mina föräldrar där det inte händer så mycket har jag helt plötsligt blivit ganska duktig på att uppdatera bloggen. Om sen det som kommer in är så intressant vet jag inte.

Andra positiva effekter av att bo här ute i skogen är att jag börjat hitta en naturlig dygnsrytm där jag nu tre dagar i rad lyckats pricka sömnen mellan 0.00 och 8.00. Ska verkligen försöka hålla på det här nu så bra som det går. Ni kan ju möjligtvis få för er att det skulle vara svårt då det ikväll är fredag och då följdaktiligen imorgon lördag. Men lyckligtvis för sömnen blir det inget galej ikväll, jag ska nämligen upp tragiskt tidigt imorgon för att åka och hålla i en föreningsdomarkurs i Gnesta. Därför laddar jag för en ny 0.00-8.00 sömn. Kommer jag att lyckas? Det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0