Ingen mer skola på ett tag

Nej nu är det klart att jag inte pluggar mer för den här gången. Även om jag har hållit på med det här ett tag nu så känner jag dessvärre att det inte är något för mig. Det är inte plugget som är problemet utan det faktum att jag inte längtar efter att bli klar. Framtiden får sedan utvisa vad som kan hända istället.

För tillfället sitter jag istället och arbetar på golfklubben vilket jag har gjort förut ett par sommarhalvår. Jag kommer vara här lite sporadiskt fram till och med den 1 februari då jag börjar på nästa jobb som är mer stabilt. Jobbet är väl inge fancy direkt men det är precis vad jag behöver. Det kommer ge mig tid att få tänka över saker och ting, slippa känna konstant press, bara glida runt och filosofera på livet, precis så vill jag ha det.

Det borde egentligen ringa sjukt mycket i telefonen med tanke på att årsfakturorna landade hos medlemmarna igår, men naaee! Det är inte många som ringer så jag sysselsätter mig med annat istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0