Helt jävla pointless

Överlag har jag gillat våra litteraturkurser på skolan och tentorna har oftast varit riktigt skojiga. Just nu känns det tyvärr som att jag aldrig kommer bli klar. Det är inte direkt upplyftande för humöret att sitta här och filosofera... Skolan är tom och ödslig och golonkan tog slut för bra stund sen. Har också börjat känna av behovet hunger och eftersom jag inte alls har energin för matlagning kommer jag, om inget drastiskt händer, snart att bidra med några slantar till McDonalds skrala kassa. 

Allt detta snack om mat gör mig hungrig... Dags att bege sig. Sen får vi se om jag får någon fart på pluggandet, det går duktigt trögt...  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan trösta dig med att du är inte den enda som sitter och plågas. Jag skriver och skriver och skriver och har inte ens skrivit en tredjedel...=/

2008-01-03 @ 14:04:43
Postat av: Annalisa

säg mig, har du världens bästa Ingemar i litteraturvetenskap månne?

ps. intet ont ord om Strindberg. och jag varnar dig, 1900-tals litteraturen är än värre och dessutom manar den till självdestruktivitet!

Må gott mannen!

2008-01-11 @ 00:44:40
URL: http://anza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0