Skogsrundor och Cykelrace

Livet på City Mail rullar vidare. Jag är fortfarande lika nöjd över det här som jag varit tidigare. Faktum är att det bara känns bättre och bättre för varje dag som går, trots den mediokera lönen.

Idag har jag fortsatt med vår rekning där vi kollar av var alla olika mottagare bor någonstans. Det är ett jäkla detektivarbete för det är inte lätt att hitta alla möjliga små hus och gömda brevlådor. Man snurrar runt på grusvägar så långt in i skogen man bara kan komma för att då och då upptäcka en mossbetäkt brevlåda.

Efter att ha avslutat rekningen inne i skogen och tryckt i mig en McD-lunch, nya hamburgaren "New York Special" är sjukt god, var det dags att tillsammans med Adde ge mig ut på en rekning inne i stan. Vi måste slagit någon form av rekord för på två timmar fixade vi ett helt postnummer, Världsklass! Jag behöver ju inte precisera exakt var vi var någonstans men det var inte direkt  i Eskilstunas socitetskvarter och det avslöjades ganska bra av diverse odörer i de hissar och trappuppgångar vi sprang runt i.


Ikväll är det dags för nytt Pop Quiz, får se hur det går, håll tummarna för oss!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Nice att du gillar jobbet, lycka till!

2008-02-22 @ 18:13:58
URL: http://linore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0