Nya jobbet

Ska börja ta och bena ut lite i vad nytt som har hänt.

Jag tror att jag aldrig i bloggen tidigare hintat om att jag var på väg att hoppa av skolan men rätt som det var blev det så i alla fall. Bästa jag någonsing gjort!!!

Den största anledning till breaket var att jag någonstans vetat att jag inte vill bli lärare. Det är liksom inte min grej. Även om det har några helt underbara inslag och fördelar.

Nya jobbet på City Mail passar mig så jäkla bra. Det är grymt socialt på kontoret, i princip alla är trevliga, roliga och schysta och får en att må bra. Sen ska ja många i ens omgivning se ner på grejen att man delar ut post, och att det ibland görs ifrån en cykel verkar vara näst intill världsundergång. Blir trött på sådant!!

Hur som helst passar det mig hur bra som helst, känns som betald träning ungefär :) Nu sitter någon där och tänker: - Men ja när vädret är dåligt sen kommer du tycka det suger!

Men nae... Hä ä int så... Förutom idag har vädret överlag varit pissigt när vi varit ute på våra rundor, och det har varit underbart ändå!

Det bästa med jobbet är just den sociala plattform det skapar. Man får lära känna många nya människor. Vissa lär man känna bättre än andra ;)

Nästa vecka ska vi börja med förarbetet för uppstarten här i Eskilstuna och jag hoppas att det fortsätter på samma trevliga sätt som det hittils har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0