Lördagskvällen på Raw

Det var en oviss kväll där jag egentligen inte visste vad som skulle hända. Det blev inte mycket till ordentlig förfest utan det slutade med att Jag, Stefan och Adde satt och kollade på melodifestivalen. Vad jag tyckte om det orkar jag inte ta upp igen.

Målet var att ta sig till Raw innan elva för då hade de dels gratis inträde samt öl för 20 spänn. Efter melodifestivalen tänkte vi köra en omgång Sjöbo (ett grymt kul ölspel för oinsatta) men vi hann bara igenom halva kortleken för då upptäckte vi att klockan hade hunnit snurra iväg till 22:30 och vi blev tvunga att skynda oss för att hinna få i oss några öl till Eldoradopriser. Fan det skulle vara sjukt kul om Eldorado började göra öl också. Jag undrar lite var deras gräns går...? Hur som helst passade vi på att hugga tre bärs var när vi kom till baren. Jag sa till Stefan att han skulle få en tjuga om han beställde på tyska och efter ett väldig enkelt "Drei Bitte" hade den Lagerlöfsprydda sedeln bytt ägare.

Kvällen fortlöpte utan några speciellt spännande incidenter, det hela var mest trevligt bara. Vi begav oss hemåt vid halv två tiden och efter en Subwaysmacka var jag mätt och belåten och kunde sova gott.

image8
image9
image10


Än så länge ingen måndagsångest utan jag ser faktiskt fram emot jobbet imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0