Helg before lön

Precis den helgen är det, ändå verkar sjukt många vara ölsugna ikväll. Jag är nog mest pepp av alla men jag försöker att tona ner det för att inte verka alldeles för excentrisk. Folk kan ju tro att jag är hög på något annat än livet :)

Det är fan svårt att vara tjurig på något, det mesta är glädje just nu och det blir inte direkt sämre av att kliva ut utanför dörren och känna på när de vårvarma vindarna slår en i ansiktet. Lovely!

I detalj är kvällen ännu ganska oviss i sådana frågor om var vi ska vara och vilka som ska med. Klart är att det i alla fall att vi ska gå till Raw för där är det öl för 20 spänn innan tolv. Känns precis som kära gamla Blå-tiden. Fan vad ofta man saknar onsdagarna på Blå, en helt underbar period i sitt liv.

En annan kul grej som hände var att jag ville få tag på Patrik Isakssons härliga låt 1985 förut och snubblade då över skivan "Absolut Hits 2004". Fy fan vilka nostalgitrippar den skivan gav! Av skivans 40 låtar skickade ungefär 20 stycken mig på en emotionell berg- och dalbana i stil med den som syns på bilden nedanför.


image2

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0