Dagen efter

Igårkväll lurade Emelie med mig och Adde till Harrys där man hade efterfest till Kent-konserten som hade ägt rum i stan. Jag och Adde var då inte på själva konserten utan vi satt istället hemma för att njuta av Kents låtar i härliga mp3-versioner. Fan Jocke Berg måste vara sjukt sur på oss som laddar ner musik på det här sätter...

När väl den riktiga konserten slut ringde Emelie oss och vi kunde kila ner till Harrys för den, enligt arrangörernas utsago, grymma efterfesten. Jag är sjukt glad att vi gick in på bjudbiljetter för jag hade haft snuskig ångest av att lägga ut 100 spänn på en vanlig torsdagskväll på Harrys. För det var precis vad det var i och för sig mer folk än en vanlig torsdag, annar var det precis samma race med pop-quiz och så. Det blev inte så mycket party av kvällen men att bara sitta med en öl eller vitryss och lyssna på trubbisen är precis vad jag älskar att göra en torsdagkväll. För även fast man känner till lite störig historia är han riktigt grym på det han gör. När klockan hade närmat sig ett kände vi att vi hade suttit och gissat låtar samt spelat luftgitarr tillräckligt länge och vi gick hem. Men vad jag tror och har på känn sitter han säkerta kvar där än... :)

När klockan ringde 6.00 imorse mådde man ju som man gjorde sen... Tur att dagens dag var den softaste sen jag började på City Mail. Men vi var fan värda det här efter att hela vecka ha slitit som vi gjort. Vi var oroliga att vi inte skulle fixa 15 stycken... Vi gjorde 30! Klart och betarrt!!

Nu kom precis världens bästa syster hit och det är dags att roa henne, får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Vad är en vitryss?

//Pappsen :-)

2008-02-29 @ 18:34:30
Postat av: Systern

Du är grym

2008-03-01 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0