Cannonball

Har blivit mycket musiklyssnande på senaste tiden. Jag har kommit in en sådan fas där jag verkligen slukas upp av musiken istället för att bara ha den på i bakgrunden.

När man lyssnar igenom allt det underbara fastnar vissa texter mer än andra. Efter att ha läst systers blogg där hon saxat ut det bästa ur Regina Spectors "On the Radio" blev jag sugen på att kontra med ett underbart stycke skrivet av Damien Rice.

Stones, taught me to fly
love, it taught me to lie
life taught me to die
so its not hard to fall when you float like a cannon..

stones taught me to fly
love; it taught me to cry
so come on courage teach me to be shy
cause it's not hard to fall and i dont want to scare her
it's not hard to fall and I dont want to lose
it's not hard to grow when you know that you just..dont know

Jag mår oförskämt bra!

Kommentarer
Postat av: E

oh, sååå bra

2008-02-24 @ 20:22:03
URL: http://linore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0