Björn Gustafsson

Är mannen som imponerat sjukt mycket på mig under hans korta inslag i melodifestivalen.

Han utstrålar en genuin karisma, han känns äkta på något sätt. Det första jag såg av Björn var när han uppträdde på Stockholm Lives lilla scen och fick i TV-programmet synas i dryga tre minuter. Tre riktigt bra minuter. Jag blev imponerad, inte för att humorn var något extra utan mest för att han var ung och hade en skön egen stil. Väldigt lik mig själv i många manér och kanske lite därför jag faller för honom. Sen slog han igenom på riksnivå i höstas i det onda programmet Parlamentet. Hela principsaken att han skulle slå igenom där gjorde att jag aldrig riktigt undersökte hur bra han var utan lät det vara.

Nu efter att ha sett framträdanden inför miljonpublik samt sett gamla Parlamentetklipp på Youtube kan jag inte annat än att vara djupt imponerad av hans humor. Konkret är det inget extra men den där genuina toucen finns där och det är så han fångar mig i alla fall.


 

Kommentarer
Postat av: e

han är grym!

2008-02-25 @ 14:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0