Suit up!

Nu är utbildningen klar och det är till viss del väldigt skönt men samtidigt känns det extremt ledsamt. Kommer sakna väldigt många männsikor som man fått umgås med en hel del under senaste tiden. Får se hur bra kontakt det går att hålla nu?

Igår var det popquiz på Harrys precis som på gamla goda tiden, bara jag och Adde. Den här gången vann vi, precis som senast. Dock var vi ensamna vinnare den här gången. Jag skulle velat spelat in vissa av dialogerna vi fick uppleva igår. En del människor man träffar är sjukt sköna och mycket kul hände. Som sagt, jag skulle vilja spela in en hel del för att kunna återuppleva i ett sundare tillstånd. En snubbe vi träffade, skön glidare i kostym, hävdade bestämt att män ska bära boots och ha ett plektrum i sin högra stövel. Detta påstående följdes av att mannen plockar av sig sin stövel och vänder den uppochner ovanför bordet. Mycket riktigt föll ett plektrum ur och med det även en viss odör. Hur som helst var detta bara ett av flera roliga konstateranden från mannen i kostym.

Emelie har varit borta bra länge nu och jag har börjat sakna henne massor! Hon kommer på julafton så vi får se det som en klockren julklapp :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0