En tanke bakom...

Jag har fått en ruskig Coldplaypepp, de är så bra rakt igenom. Vad känner jag då att jag måste göra? Jo, självklart dela med mig av ett YT-klipp från ett av deras framträdanden. Det roligaste är att bandet just nu är så enormt produktiva att det fullständigt sprutar ut nya verk ur artisterna. Senaste EPn är riktigt fin! Att det dessutom kan ses som enorma förebilder som utåt sett verkar stå för allt som är gott med världen och då inte minst Chris Martin.

Nej, vad de här killarna inte gör rätt just nu är en gåta... Det jag väntar på just nu är någon form av Live-DVD så man kan få återuppleva lite av det underbara från den 18:e september.


 


Nej nu är det off för pepparkaksbak hemma hos Adde. (Vilket iofs är mitt hem också men inte på samma sätt längre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0