På begäran

Jag får som vanligt lite dåligt samvete när jag tappar mitt bloggtempo men jag ska försöka shejpa upp mig.

Egentligen har jag inget konkret att just nu komma med men jag skriver i alla fall för att se vad som poppar upp i huvudet. Kvällen har spenderats med ett antal NHL-matcher mot Adde. Just ikväll vann han flertalet men det är hela tiden stenhårt, sjukt kul att det är så jämnt. Vi har alltid massa härliga turneringar pågående och i den aktuella kan jag glädjande nog konstatera att jag fört upp Djurgården i toppen, plus där!




I helgen var vi och såg på en skolföreställningen vid namn "Sjåvven". Skolföreställning låter inte så jävla hett men de är två timmars magi man än en gång fick uppleva i lördags. Trots att det var tredje gången jag såg detta har jag inte tröttnat. Vissa saker blir till och med bara bättre och bättre. Inte bara det att näst intill alla framträdanden utförs med högsta kvalité. Det genomgående temat känns genomtänkt och ställer intressanta frågor. Att man sedan stampar på Strängnäs kommuns kommunfullmäktige på fötterna gör ju inte saken ett dugg sämre. Vissa textstycken känns verkligen klockrena och det är just detta som gjorde att man emellanåt glömde bort att det faktiskt var skolelever man beskådade. Vill man se klipp går det att finna på stallarholmsskolan.blogg.se

Var finns dem som ropar glatt?
Vi har länets lägsta skatt
Lätt att hålla sig för skratt
Här i vår kommun




Jag och Elina håller på och startar hemliga klubbar :-) Hittils har vi bara två stycken men vi jobbar på att komma på fler fyndiga. Självklart är det bara de som uppfyller vissa krav som får vara med. Vad de handlar om? Jo det är som sagt mycket hemligt ;)


Kommentarer
Postat av: elina6

jo fast hur ska vi kunna värva medlemmar om det är topphemligt? det blir nog lite svårt.. ska vi dela med oss till dom vi tror skulle platsa o ta risken att bli avslöjade?

2008-04-07 @ 23:25:43
URL: http://elina6.blogg.se
Postat av: Freggan

Ja, så tycker jag att vi ska gå till väga

2008-04-07 @ 23:28:21
URL: http://kortmengott.blogg.se
Postat av: Anonym

Här har du nått att gå igång på: TP har kommit ut med en ny version, tjejer mot killar. Gillar vi stereotyptänkande?

2008-04-08 @ 05:44:58
Postat av: Anonym

Här har du nått att gå igång på: TP har kommit ut med en ny version, tjejer mot killar. Gillar vi stereotyptänkande?

2008-04-08 @ 05:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0