Hockeyhelg i Nyköping

Okej, dags för ny hockeyhelg i Nyköping. Den har inte börjat bra om man säger så... Vi körde en inledande dubbelgris. Egentligen var det en O-R-M vi körde. Av sex personer kom jag sist med 0 poäng. Hur jävla lyckat känns det? Nu är det snart dags för första fighten, Linköping - Avans. Det sistnämda är tydligen något finsk lag från gud vet var. Taggad till max för att revanschera mig för den pinsamma grisen.

Nyss sagt i domararummet:

Marcus P: Någon som har en Nokialaddare?
Hulting: Ja, hemma. Jag kan ta med mig den imorgon.
Marcus P: Nej men asså jag har en själv...

Vad han ville få ut med detta vet ingen...

Snart kliver vi in i ett "Kokande Rosvalla!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0