Strul på sajten

Det har varit något fel på det här bloggforumet, eller i alla fall på min inloggning och därför har det blivit ett litet glapp i inläggen.

Jag måste få ordning på min förbannade dygnsrytm. Den är helt sanslöst dålig! Jag är uppe för länge och sover för oregelbundet, helt värdeK! Känner hur energin för att tända till bara blir mer och mer lidande. Just idag har jag kommit in i något halvapatiskt stadie där jag mest flyter omkring utan att engegera mig i något. Får se om det kickar igång snart igen.

En sak har jag hunnit lära mig idag. Beställ inte sushi under lunchrusningen för då är den inte alls lika välgjord och god som den brukar vara!

Ska på hockey ikväll, kanske finns det något att ta med sig därifrån...

Kommentarer
Postat av: Jens

Fel på inloggningen? Vad blir nästa bortförklaring? Den var riktigt kass ;P

2007-12-04 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0