Seg fredag

Jag är sjukt mycket mer seg idag än vad jag brukar kunna vara. Som vanligt hänger det ihop med den dåliga sömnen.
Nu har jag fått tillfredställa mitt behov av att få tävla senaste 14 timmarna. Vi satt uppe inatt och spelade Pictionary och även fast jag och Adde inte är några direkt konstnärer vann vi en jordskredsseger. Det handlar inte så mycket om att rita snyggt utan det är mer en fråga om logik. Efter en tids ritande och gissande fortsatte vi med ett annat spel som bygger på att man ska förklara ett ord. Kan dock inte komma ihåg vad spelet heter. Sjukt kul i alla fall och även där kunde jag och Adde efter inte alltför långt spelande fira en överlägsen triumf.

Sen idag har det bowlats med flickvännen. Det brukar kunna bli jämna serier men trots att det var jag som var lite risig var det hon som var under isen. Det blev alltså inte mycket till utmaning. Trots att även jag inte hade min bästa dag i bowlinghallen. Men jag kunde glädja mig med en hyfsad serie där jag efter usel start avslutade med fyra strikes på de fem sista rutorna.

Mannen besegrade alltså kvinnan som det så ofta brukar vara här i livet :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä nu jäklar! Nu gör du så att jag får den där hemska känslan inom mig igen!

2007-12-07 @ 17:16:44
Postat av: Anonym

Tabu

2007-12-07 @ 17:38:06
Postat av: Birgitta och Gunilla

Skit ner dig!

P.S/ Spelet heter pratmakarna

2007-12-09 @ 22:26:07
Postat av: Sandra

Men vem vann idag då?=D

2007-12-18 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0