Nytt år!

Nu har jag tänkt att ändå fira ut gamla året med antagligen det sista inlägget i bloggen för 2007. Det har hittils varit en gansa kort resa för den här bloggen men hoppa kunna få bättre snurr nu nästa år igen. I julklapp fick jag dessutom en digitalkamera så det underlättare väldigt mycket för att få ut inlägg. Så när jag känner mig okreativ i skrivandet kan jag bara lägga upp en bild eller nåt... Jag vet inte hur det slutar.

Just nu gör jag och Adde oss redo för kvällen galej. Vi ska hålla oss undan golonkan den här gången, dåliga minnen. Jag är i princip klar men casanovan Andreas tar sig duktigt mycket tid i anspråk för att bara raka sig. Men det är klart, får man bara chansen att raka sig varannan månad måste man ju göra en happening av det.

Jag säger som så många andra att jag ska försöka bli en bättre människa nästa år.  Har inga direkt konkreta nyårslöften, det enda är väl att bli mer ordningssam av mig och göra det jag ska lite mer i tid. Till det hör även mer kontinuitet i bloggandet.

En liten summering av året som gick. 2007 var året då jag...

flyttade till Eskilstuna

avslutade mitt första riktiga förhållande

fick börja döma division ett

var på Gotland och dömde TV-pucken

upptäckte att Peter Siepen inte var en sån dum DJ

tog körinstruktioner av Adde

upptäckte klungan och all deras underbara humor

köpte min första bok om sundare liv

hade min första kväll på kåren med ett riktigt lyckligt slut

hade min första frivillga fylla i Flen

var på en underbar road trip och upptäckte att Halmstad är Sveriges bästa stad

passerade 70-strecket på vågen

insåg att jag aldrig kommer kunna bli trött på kanelbullar

blev som linjeman sågad i lokalpressen

träffade världens bästa Henrik Wåhlin

blev tillsammans med världens bästa tjej Sandra!

Det var typ det....

Nu är Adde färdig med rakningen så det är för mig dags att för honom förklara skillnaden på monarki och republik...

Vi ses bakom golonkan, peace out!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lycka till med 2008!

2008-01-01 @ 02:59:45
URL: http://stevenssanningar.blogg.se
Postat av: Mamma

Undrar så vad golonkan är???

2008-01-02 @ 00:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0