Lite låttips så här på nattimmarna

Jag kände ett behov av dela med mig en lista med lite bra låtar så här sent på natten.

Fem bra låtar kommer här:

Moneybrother - Don't call the police, den bästa låten som finns om att inte ringa polisen.

Kizz - Heaven's on fire, den bästa låten som handlar om när himlen brinner.

Laleh - Live tomorrow, den bästa låten om att också leva imorgon.

Johnny Cash - If I were carpenter, den bästa låten om att tro sig vara en hantverkare.

Imogen Heap - Hide and Seek, den bästa låten om kurragömma.

Jag vill även varan för den här låten:

The Fray - How to save a life, den sämsta låten om hur man räddar ett liv! Han tipsar ingenting om exempelvis HLR eller andra västerländska samt österländska medicinska metoder. Även om låten är trevlig i sig är det en värdelös handledning i hur man ska rädda någon som är på väga kola.

Hoppas detta har hjälpt dig där ute nu är det godnatt för mig...

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! ha en trevlig helg! :)

2007-12-01 @ 02:34:34
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0